مرداد 90 - بهانه دل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهانه دل

می نویسم بر در و دیوار کویش حال خویش باشد آن را یار خواند یا کسی گوید به یار

بسم رب المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

یدی لقد طال الفراق،فمتی اللقاء ؟ متی ستظهر بطلّتک البهیّه، التی لا یوجد مثلها و لن یقع مثلها علی وجه الأرض، اشتقنا لک کثیرا، اشفع لنا عند الله. متی تظهر و تملأ الارض عدلا بعد ما ملئت بالباطل.سکنه شمس الدین

سرورم دوری به درازا کشید دیدار کی خواهد بود؟ کی طلعت زیبای خود را که مانند آن در روی زمین نیست و همانند آن وجود ندارد نمایان می­سازی بسیار مشتاقت شدیم،برای ما نزد خدا شفاعت کن. کی ظهور می­کنی و زمین را پس از اینکه از ظلم پر شده از عدل پر می­سازی.      

أفدیک یا مولای بروحی و بروح أولادی و أهدیک حیاتی التی وهب لی الله عزوجل و أرجو منه أن یجعلنی من أنصارک الذین سیطالبون بثأر المقتول بکربلاء و أن ینعم علی أبصارنا بنورک الأبهج و یضفی علی قلوبنا عشقک الأبدی و یعطینا القوه التی ستشارک معک فی الطلب لدم المقتول جدک الحسین (ع) اللهم و لا تجعلنی مع غیر الناصرین للامام فهذه غایتی و هدفی الذی أهفو إلیه.

من انصار صاحب الزمان (عج) من لبنان
ای سرورم جانم وجان فرزندانم به قربانت وجانم را که خدای عز وجل به من بخشیده به تو هدیه می­کنم و مرا از یارانت که انتقام خون کشته کربلا را می­گیرند قرار دهد و نعمت دیدن نور شادی آفرینتان را بر چشمان ما بگذارد و بر دلهایمان عشق ابدی تو را بیندازد و به ما قدرت همراهی تو در خونخواهی خون جدت حسین (ع) بدهد و خدایا مرا جزء کسانی که امام را یاری نمی­کنند قرار نده این آرزو هدفی است که رسیدن به آن را می­خواهم. 



نوشته شده در پنج شنبه 90 مرداد 6ساعت ساعت 5:58 عصر توسط عابر کوچه های عشق| نظر

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin